tisdag 12 februari 2008

Första inlägget i resebloggen

Ja...hej. Ni känner mig redan.



Den här bloggen är tänkt som ett litet sidoprojekt som jag kommer lägga mer krut på när jag är ute och reser. Inte bara utomlands utan även nationellt naturligtvis. :) Eftersom jag inte är ute och reser så otroligt mycket så kommer förmodligen dom flesta uppdateringa ske i min ordinarie blogg (thelifeofhenke.blogspot.com). Men händer det mig någonting utanför min bortaplan så kommer ni kunna läsa om det här.



Om det inte händer något oförutsett så är nästa resa planerad till den 24e Mars, då det bär iväg på en tvåveckors konferens till Thailand med jobbet. Med lite tur så blir det även en tur till Brasilien kort därefter, men det är långtifrån bestämt än. Planeringarna här även vandrat fram och tillbaka till vart min och Saras vårresa ska gå.... just nu står det först och främst mellan London eller Paris. Personligen hoppas jag på Paris. :P

Peace Out!

H.

1 kommentar:

Anonym sa...

Mm, Paris måste upplevas och det på våren! Men du.. Kommer bli tomt hemma utan dig när du åker till Thailand. Inte alls samma att sitta i fönstret själv. Men men när du kommer tillbaka är du brunare och snyggare än innan, om det går..

Puss, ses imorrn!