söndag 30 mars 2008

Khao Lak

I förrgår lämnade vi Krabi och satte oss på en buss mot Kao Lak. Vi checkade in på Khao Lak Seaview Resort&Spa och installerade oss ganska fort. På eftermiddagen låg vi bara i poolen och drack Singha och tog det jättelugnt. På kvällen hade vi gemensam middag och det dukades upp en enorm thaibuffé. På kvällen började jag känna mig litre risig och naturligtvis hade jag åkt på det klassiga turister-som-inte-klarar-av-konstig-mat-och-måste-spy-hela-natten-syndromet. Natten var terror och jag var tvungen att strunta i dagens snorklingtur ut till Similan Island för att kroppen var helt förstörd av mat-och sömnbrist. Kan dock inte säga att jag gråter blod över det, det känns som om alla åker på det där någon gång... Så idag har jag mest legat nere vid poolen och på hotellrummet och läst min bok.

I morgon ska vi ut och trekka med elefanter och på kvällen firar TPH nyår så då blir det lite fest.

1 kommentar:

Anonym sa...

Träligt att bli sjuk.. Similan Island, sägs va riktigt, riktigt fint..

Krya på dig.. Och uppdatera me fler bilder!!